Selasa, 5 Julai 2011

PREMIUM BEAUTIFUL...



BASED ON TRUE STORY...

Cerita psal zaman anak dara,xbrp gemar cita psal gemuk,.mmg TAKUT nak dgr & x terpikir lgsg yg kita akan gemoks,lgpun aku jnis yg jaga badan...
Tapi bila dah beranak, mula lah ada a fews part yg mgelebeh, lelemak sana sini, ada part yg xsuka,blum lg ngan lain2...since ada anak 1st,bgai nak mati jaga body, ari2 panjat tangga tingkat 4, antar anak kat pgasuh,pastu bagai palesit drive bawak keta nak punch card...xhbs lagi, keja kat UPM tgkat 3,msh ku gagah jgak ku naik tangga tgkat 3..hari2 ye..mmg blh kurus,tp bila mlm,ku pnya beradu kalah pemaisuri...kojol xingat dunia..al maklum la pkul 9pm dah tido..jaga anak sendirian plak,hdup berjauhan ngan suami..suma keja bt sendri..everythings sndri tanpa mharapkan belas ikhsan org lain... tp msh ada a fews part yg xberapa cntik..plg ketara part 'breast'...

NOW ...

* aKU XPERLU RSAU LGSG,.. bila deliver anak 2nd, aku terpikir utk p centre, Keep slim Or Marie France Bodyline..tp bila aku tgk ada kwn aku p sana, teringin jgak nak kurus sbb anak no.2 ni aku rasa mcm susah sgt nak reduce lelemak yg sedia ada,,. dari berat 45kg smpai mcecah 65kg..OMG..mati aku...! dia kata mahal, tp masa plak xde.dia pnya pakej klu xsilap RM5K + + ... dah la sibuk ngan anak, keja lagi,nak p centre lagik..smpai skrg session dia xhbs lagi w/pun dah hmpir 3 thn +... sbnarnya terpikir nak p cntre sbb tgk dia kurus bila berbaju kurung modern, bila pkai kasual seriusly part bhgian punggung mmg xbrp cntik..anak dah 2,tp part punggung mmg susah nak turun!...nmpak besar. AKU PLAK, stlah hmpir 2 mggu pkai,berat aku trun smpai 6kg..terkejut bgai nak rak..suka xterkata..dah timbang kat umah,try plak timbang kat jusco,sbb mcm xpercaya..tp mmg betul pun..bgian part yg aku rasa bmasalah dulu, skrg xde lagi..blh mgalahkan anak dara klu btul2 pkai PREMIUM BEAUTIFUL... BELIEVE IT...!


HANYA DGN PREMIUM BEAUTIFUL (PB)..SEGALANYA BLH BERUBAH...!
- DARI GEMUK KPD KURUS
- DARI KURANG KEYAKINAN KPD SGT BERKEYAKINAN
- 70% KESIHATAN & 30% KECANTIKAN

UTK KESIHATAN & KECANTIKAN DIRI SENDIRI DGN PENUH KEYAKINAN & BERGAYA

* DPTKAN REBATE SEMPENA RAYA

CONTACT : 010 4374356 (zai)

BEFORE
B4 wearing pb my weight for that time..54kg



AFTER
After wearing PB... now 44kg








Tiada ulasan:

Catat Ulasan